Bacardi замість обіцяного виходу з Росії втричі наростила прибуток

Компанія Bacardi після повномасштабного вторгнення росіян в Україну гучно обіцяла піти від окупантів. Але щось в процесі "пішло не так", що дивовижним чином позитивно відобразилося на прибутках компанії.
Компанія Bacardi продовжує не лише постачати алкоголь на російський ринок, а й провадити маркетингову та іншу діяльність на території окупантів. Комерційні витрати лише за минулий рік ледь не дійшли до 7 мільярдів рублів.
Також відомо, що Martini буде спонсорувати фестиваль сибірської кухні. Martini Fiero та Grey Goose будуть фірмовими напоями фестивалю.
Та шалених інвестицій у просування на російському ринку та постачань алкоголю окупантам Bacardi було замало, тому вона вирішила розгорнути діяльність на окуповані території. Відомо, що компанія постачає продукцію у Крим, Донецьк і Луганськ.