Citroën змінює логотип та слоган

27.09.2022 13:54

Французький Citroën оголосив про зміну фірмового стилю компанії відповідно до нових ринкових умов та технологій. Раніше це зробили VW, Skoda, Volvo, Renault, Dacia та Peugeot.

Нова інтерпретація подвійного шеврона – своєрідне повернення до оригінального дизайну 1919 року, прийнятого засновником компанії Андре Сітроеном. Незабаром ми побачимо це лого на концептуальному автомобілі, який компанія називає “значним концептуальним сімейним автомобілем”.

Крім того, з середини наступного року оновлений логотип у кількох версіях буде впроваджено на серійні та концептуальні автомобілі. Французький автовиробник каже, що працює над новою мовою дизайну, яка зробить значок більш помітним, щоб усі одразу знали, що вони дивляться на Citroën.

Автор:
Олена Нагорна
Читайте також
Version for the visually impaired
Панель комфортного читання
Сайт підтримує адаптивний дизайн, для збільшення розміру елементів можна використовувати масштабування браузера (ctrl + '+')
Скинути стилі
Шрифт і колір фону
Розмір шрифту
Міжрядковий інтервал
Інтервал між літерами
Зображення