Мережі АЗС повертають програми лояльності: для учасників став доступний "повний бак"

Українські мережі АЗС відновили дію програм лояльності для клієнтів – можна списувати зароблені бали та заправлятись "до повного".
Про це пише Enkorr.
У мережі ОККО відтепер скасовано ліміти на заправку – за наявності пального можна заправитись "до повного". А також відновлено нарахування та списання балів Fishka на пальне та товари магазину, кафе та ресторану.
Базовий Fishback (повернення балами на картку Fishka) становить:
🔸 50 коп./л за заправку будь-якого виду пального,
🔸 2% на товари магазину (крім стартових пакетів і тютюну),
🔸 3% на товари кафе і ресторану (крім тютюну).
Списувати бали тепер можна без обмежень (крім тютюну, алкоголю і пакетів поповнення).
Раніше про відновлення програми лояльності в повному обсязі повідомила мережа АЗК UPG. Як зазначають у компанії, бонуси на картку нараховуються миттєво після кожної покупки.
Вони нараховуються за такою системою:
🔸до 40 коп. бонусами за кожен літр будь-якого пального,
🔸2% від суми покупок у VIVO café і товарів у магазині.
Окрім того, для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.
Також бонуси для своїх клієнтів відновили компанії BVS, Rodnik і "БРСМ-Нафта".