Мережі АЗС повертають програми лояльності: для учасників став доступний "повний бак"

30.07.2022 08:37

Українські мережі АЗС відновили дію програм лояльності для клієнтів – можна списувати зароблені бали та заправлятись "до повного".

Про це пише Enkorr.

У мережі ОККО відтепер скасовано ліміти на заправку – за наявності пального можна заправитись "до повного". А також відновлено нарахування та списання балів Fishka на пальне та товари магазину, кафе та ресторану.

Базовий Fishback (повернення балами на картку Fishka) становить:

🔸 50 коп./л за заправку будь-якого виду пального,

🔸 2% на товари магазину (крім стартових пакетів і тютюну),

🔸 3% на товари кафе і ресторану (крім тютюну).

Списувати бали тепер можна без обмежень (крім тютюну, алкоголю і пакетів поповнення).

Раніше про відновлення програми лояльності в повному обсязі повідомила мережа АЗК UPG. Як зазначають у компанії, бонуси на картку нараховуються миттєво після кожної покупки.

Вони нараховуються за такою системою:

🔸до 40 коп. бонусами за кожен літр будь-якого пального,

🔸2% від суми покупок у VIVO café і товарів у магазині.

Окрім того, для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.

Також бонуси для своїх клієнтів відновили компанії BVS, Rodnik і "БРСМ-Нафта".

Автор:
Олег Качур
Читайте також
Version for the visually impaired
Панель комфортного читання
Сайт підтримує адаптивний дизайн, для збільшення розміру елементів можна використовувати масштабування браузера (ctrl + '+')
Скинути стилі
Шрифт і колір фону
Розмір шрифту
Міжрядковий інтервал
Інтервал між літерами
Зображення