Попри заборону на маркетингові договори, вартість вітчизняних ліків не знизилася

Попри двомісячну заборону на укладення маркетингових договорів, виробники лікарських засобів так і не знизили ціни на препарати, що не увійшли до так званих топ-100.
Про це в коментарі РБК-Україна повідомив голова правління ГО "Всеукраїнська фармацевтична палата", член ради Міжнародної федерації фармацевтів (FIP) Олег Клімов.
"На жаль, ми фіксуємо, що виробники не знизили ціни, і це погана історія.. Відповідно, ті кошти, які раніше йшли на маркетингові договори й потім трансформувалися у знижки для споживачів, просто "розчинилися" на рахунках деяких учасників фармацевтичного бізнесу в Україні", - зазначив він.
Від цього постраждали в першу чергу люди, які не отримали анонсованих через ЗМІ ні знижок, ні акцій, ні програм лояльності. Замість очікуваного зниження цін, ми всі отримали звичні для всіх пацієнтів високі ціни на полицях аптек.